Stała wystawa narracyjna w Muzeum Archeologiczno-Historycznym w Elblągu
Pionierska (pod względem konwencji) wystawa o historii Elbląga stała się refleksją na temat mijającego czasu. Najbardziej nieoczywista wystawa muzealna w Polsce i najbardziej poetycka. Jest to też pierwszy w historii polskiego muzalnictwa przykład zastosowania plansz graficznych, które są nie tylko pomocą naukową i faktograficznym suplementem, ale przede wszystkim surrealistyczną anegdotą — autorską wypowiedzią artystyczną. Poezja jest strumieniem, który porywa widza w wędrówkę po mieście ze snu (a czasami z koszmaru). Niepokojąca ścieżka dźwiękowa dopełnia misteryjny nastrój.
Głównym elementem wystawy są hiperrealistyczne ruiny miasta zburzonego w 1945 roku. W postapokaliptycznym mirażu czają się widma przeszłości. Nad wszystkim górują gigantyczne karty z księgi o mieście. Gdzieniegdzie wyrasta futurystyczny monolit — przetrwalnik obiektów świadczących o przeszłości, w którym mogą się schronić przed zawieruchą wojny. Ta wystawa działa głównie na emocje. Odwołuje się do skojarzeń widza związanych z jego własnymi wyobrażeniami i znajomością historii.
Koncepcja i projekt plastyczny wystawy: Michał Urban
Opracowanie projektowe: Andrzej Ryniak , Paweł Puchniewicz

Ilustracje, opracowanie graficzne: Victor Soma
Tekst Księgi, przestrzeń dźwiękowa: Lea Pradziński
Ilustracje dla dzieci: Jerzy Domino
Prezentacje multimedialnych: Tomasz Agacki
Opracowanie merytoryczne zespół z Muzeum Archeologiczno – Historycznego w Elblągu: Joanna Fonferek, Tomasz Gliniecki, Mirosław Marcinkowski, Wiesława Rynkiewicz-Domino, Urszula Sieńkowska

Realizacja plastyczna: PROPS – dekoracje rzeźbiarskie S.C. w składzie:
Marek Betlej, Tomasz Chwaja, Maciej Renowicz, Tomasz Kosoń, Artur (Archie) Gworek, Konrad Trusiak, Krystian Maciejczyk, Grzegorz Hebda, Piotr (Pogo) Seweryn Marek Adamiecki, Jacek Rękosiewicz, Przemysław Nizio, Bartłomiej (AD-HD) Cisło, Maurycy Mosz, Janusz Warchoł
Koordynator projektu i produkcji ze strony firmy wykonawczej TRIAS : Jacek Łagocki